I´m blond wtf!

Hej, jag läste en blogg häromdagen och det var en sån här frågestund, och jag frågade människan bl.a denna fråga: Har du något emot Anna Anka?
Svar: Haha nej jag tycker bara att hon är speciell på sitt eget sätt ;)
Fan vilket bra svar. Bra att han inte har något emot henne! Fan vad trött jag är på sådant folk! Det är inget fel på henne. Och hon har helt rätt i sina åsikter. Man ska inte behöva bli hatat bara för att man har åsikter. Fan vi Svenskar är så jävla fega. Vi står där och håller med. FAN! HA EGNA ÅSIKTER!!!


Hejdå ;)


Kommentarer
Postat av: New York Catcher

När jag läste det här inlägget så kände jag en inspiration sprida sig i mig, faktiskt väldigt kul att läsa. Tack du.

2010-04-11 @ 11:58:29
URL: http://newyorkcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0